Stromy pro Afriku za prodané sušáky. Brabantia a WeForest chtějí letos vysadit miliontý strom

Prestižní značka designových doplňků do domácnosti Brabantia se letos opět spojila s mezinárodní neziskovou organizací WeForest v kampani Love Nature. A za každý prodaný sušák tak Brabantia vysadí jeden strom v Africe, v rámci projektu „Velká zelená zeď“. Letos chtějí vysadit miliontý strom.  

Cílem projektu Velké zelené zdi (The Great Green Wall) v Africe je čelit vysazováním stromů rozpínání pouště v oblasti Sahary. Brabantia společně s neziskovou organizací WeForest zasadila od začátku kampaně Love Nature v roce 2015 v této oblasti na 700 000 stromů. Pro letošní rok si stanovili cíl – dosáhnout 1 milionu stromů, vysadí tedy 300 000 stromů. Brabantia letos zapojila do projektu nejen zahradní, ale také domácí sušáky a opět plánuje vysadit strom za každý prodaný sušák.

„Sušíte-li prádlo přirozenou cestou na sušáku, šetříte tím přírodu. Nejen, že je tento způsob na rozdíl od sušení v sušičce k prádlu šetrnější a šetří vaše náklady, ale je také šetrnější k životnímu prostředí. Je to jedna z drobností, kterou pro planetu může udělat každý,“ říká Martin Noha, zástupce společnosti Brabantia v ČR. 

„Snažíme se podporovat kvalitní produkty a smysluplné nákupní chování lidí. Když vysadíme strom za každou věc, kterou spotřebujeme, tak budeme moci vytvořit svět lepší a bez globálního oteplování,” říká Marie-Noelle Keijzer, ředitelka WeForest. 

Sušáky Brabantia jsou navrženy tak, aby podávaly pomocnou ruku a byly přirozeným a stylovým řešením sušení prádla. Brabantia nabízí např. sušáky Lift-O-Matic, které mají až 60 metrů sušící plochy, ale i prostorově úsporné zahradní sušáky na stěnu WallFix, které jsou vhodné i pro zahrady s omezenými prostory. Domácí sušáky pak nabízí kromě klasiky, také úsporné sušení s věžovitými nebo závěsnými sušáky.  Výhodou je možnost sušení prádla za každého počasí.