Eastpak spouští vlastní e-shop Superbatohy.cz

Eastpak, kultovní značka ze Spojených států, se vrací po více než desetileté odmlce zpět na český trh. S postupným rozšiřováním kamenných prodejen a internetových obchodů, kde jsou ikonické batohy Eastpak k dostání, přichází oficiální český distributor s vlastním e-shopem www.superbatohy.cz, který spustil začátkem října.  

Značka Eastpak je oblíbená zejména pro své ikonické batohy a jejich hravé barvy, neotřelý design i speciální a limitované kolekce z netradičních materiálů nebo ve spolupráci s vyhlášenými návrháři, které jsou určené především do města, ale také do práce nebo do školy. Kromě batohů nabízí Eastpak také tašky, zavazadla a doplňky. Předností značky je kromě designu především kvalitní zpracování, výroba z jednoho kusu pevné látky a záruka až 30 let.

Po obnovení distribuce začaly postupně nabízet vybrané produkty Eastpak zejména kamenné prodejny a e-shopy se street a urban módou, v létě se k nim připojil e-shop s trendy módou Zoot.cz. Aktuálně spuštěný e-shop www.superbatohy.cz nabízí kompletní portfolio produktů pro český trh, zejména vlajkové produkty, ale nabídne i vybrané speciální kolekce.

Tváří značky pro Českou a Slovenskou republiku je slovenský rapper Ego, který nafotil pro Eastpak i část nové kolekce Padded Pak‘r.

Padded Pak’r je vlajková řada batohů, které jsou nejprodávanější na světě od roku 1976 a slavná ikona Eastpaku. Polstrovaný Pak‘r unese, co je potřeba. Je známý pro svůj ikonický design a funkční konstrukci, která umožní pohyb po městě v pohodlí a se stylem. Disponuje velkou hlavní přihrádkou, přední kapsou na zip, komfortním zádovým systémem a polstrovanými ramenními popruhy. Kolekce, stejně jako ostatní řady, nabízí nejen základní barvy, ale také barvy sezónní, které se každoročně mění a obohacují o desítky nových motivů, takže je opravdu z čeho vybírat.