Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Teenageři a mladiství jsou častými viníky konfliktů v obchodních centrech

9. 07 2019 | Bezohlednost i agresivita teenagerů je v současnosti problém, který sužuje především obchodní centra. Mladiství sem častěji než na nákupy vyrážejí za zábavou. Narušují zde pořádek a baví se na úkor ostatních návštěvníků nebo zaměstnanců centra. Ojedinělé ale nejsou ani útoky, které vyprovokovávají vůči sobě navzájem. Při výtržnostech se pak většinou natáčejí a umísťují videa na sociální sítě.

Statistiky ukazují, že policisté musí v průměru řešit dva případy agrese mladistvých denně. A až jednou týdně pak řeší úmyslné ublížení na zdraví spáchané teenagery. Meziročně vzrostl počet násilných trestných činů u mladistvých o zhruba 13 %. Podle statistik společnosti SSI Group, která patří mezi největší bezpečnostní agentury v ČR, vyvolávají mladí často problémy v obchodních centrech, kde kromě rvaček mezi sebou také často provokují ostrahu a návštěvníky různými pranky, cíleně porušují domovní řád, či provádějí další nepřístojnosti, které pak popularizují na Youtube a dalších sociálních sítích.

„Nejvíce případů potíží s mladistvými zaznamenáváme v pražských obchodních centrech, kde naše ostraha zasahuje i několikrát denně. Nejčastěji řešíme provokace, kdy mladiství omezují svým chováním ostatní, jako je například projíždění obchodní pasáží na kolech nebo skateboardech, ale také praktikováním stále populárnějšího parkouru, kterým ohrožují nejen sebe, ale i ostatní návštěvníky. Dále jsou to nejrůznější nachytávky kolemjdoucích, kterými často vyvolávají v lidech strach. Například před časem jsme zasahovali v jednom pražském obchodním centru, kde se mladíci ve výtahu vydávali za včelaře a falešnými úly děsili návštěvníky. Relativně novým fenoménem jsou pak také bitky mladistvých. Veškeré tyto aktivity, pranky nebo souboje si navíc často natáčejí na telefony a následně je šíří prostřednictvím sociálních sítí,“ říká Radek Škrabal ze společnosti SSI Group.

Diskuse

Čtěte více

BNP Paribas Cardif Pojišťovna pomáhá klientům, co se starají o školáky na distanční výuce

BNP Paribas Cardif Pojišťovna pomáhá klientům, co se starají o školáky na distanční výuce

BNP Paribas Cardif Pojišťovna opět pomáhá klientům, kteří se kvůli péči o své děti na distanční výuce dostávají do problémů se splácením svých závazků. Díky loňské inovaci pojištění schopnosti ...

Práce z domova neboli home office má daňové výhody i rizika

Práce z domova neboli home office má daňové výhody i rizika

Práce z domova nebyla nikdy snazší a potřebnější než v současné době. S režimem home-office souvisejí některé daňové úlevy, ale nese s sebou i určité nejasnosti – zejména, pokud pracujete v ...

Jak musejí firmy připravit pracoviště na podzim a zimu, aby mohly řádně fungovat?

Jak musejí firmy připravit pracoviště na podzim a zimu, aby mohly řádně fungovat?

Konec karantény a nástup léta vypadal optimisticky, ale nyní je jasné, že druhé vlně koronaviru jsme se nevyhnuli. Co musí nyní firmy a zaměstnavatelé udělat, aby zvládli toto těžké období s ...

Cestovní kožená taška Weekender

Cestovní kožená taška Weekender

Brašnářství Tlustý představuje cestovní tašku “weekender” vyrobenou z kvalitní hovězí usně, podšitou luxusním mikrovláknem Future. Ve výběru barev jsou italské kůže z koželužny v Santa Croce té ...

Jaké bariéry firmám brání v lepším zhodnocení digitalizace, to ukazuje studie společnosti Accenture

Jaké bariéry firmám brání v lepším zhodnocení digitalizace, to ukazuje studie společnosti Accenture

Podle nové studie společnosti Accenture velká část společností plně nezhodnocuje své investice vložené do digitalizace. Důvodem je zejména nedostatečná spolupráce mezi stěžejními funkčními ...

 
.

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO