Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím

Carvago spouští na YouTube nový pořad s Petrem Šimkem

28. 02 2021 | Recenze výhradně ojetých aut, to je hlavní devíza stejnojmenného YouTube kanálu automotive startupu Carvago, kterým bude provázet moderátor Petr Šimek, známý z Auto Moto Revue České televize a vysílání Frekvence 1. Nový pořad měl premiéru 23. února v 19:00 a přinesl objektivní a autentické recenze ojetých vozů, praktické tipy i netradiční reportáže. V budoucnu přinese také rozhovory s exkluzivními hosty z oblasti motorsportu, businessu a mnoho dalšího.

Nový YouTube kanál Carvago necílí jen na „petrolheads” fanoušky, ale hlavně na širokou veřejnost, které bude atraktivní formou přinášet komplexní informace a rady spojené s výběrem, nákupem i samotným provozem ojetého auta. Každý díl zprostředkuje nejen praktické recenze a srovnávací testy, ale také emoce, které jsou s výběrem vozu spjaté. Vedle recenzí diváci ocení i praktické tipy a nejrůznější vychytávky a seznámí se s trendy v oblasti ojetých aut. Klíčovou přidanou hodnotou nového pořadu Carvago bude uživatelský pohled na konkrétní auta, analýza a cenové srovnání konkurenční nabídky, vlastností vozu i jeho poruchovosti a spolehlivosti. Cílem je maximální a objektivní informovanost diváka a pomoc při jeho orientaci v nabídce celoevropského trhu.

Pořadem bude provázet moderátor Petr Šimek, který je známou tváří z České televize a rádia Frekvence 1. Diváci se mohou těšit na atraktivní hosty z oblasti automotive, motorsportu ale i businessu. Exkluzivní hosté vystoupí buď v rámci talkshow formátu nebo zasednou za volant testovaných vozů a předají divákům své zážitky a bezprostřední emoce z pohledu běžného – laického uživatele konkrétního auta.

„Podobný formát, který by umožňoval objektivní testování čistě ojetých vozů, v českém prostředí dlouhá léta chyběl. Mimo jiné také kvůli závislosti daného vydavatele či média na inzerci. Carvago je vůči automobilkám zcela nezávislé, což nám dává svobodu a prostředky jednotlivé značky aut porovnávat a komentovat naprosto nezávisle a objektivně. Proto se nemusíme bát říct, co si o konkrétním autu doopravdy myslíme,“ uvedl Petr Šimek, hlavní tvář nového kanálu Carvago.

Nový YouTube kanál Carvago chce nejen pokrýt díru na trhu v oblasti automotive publicistiky, ale také posílit obsahovou produkci, a tím podpořit další marketingové aktivity autotržiště Carvago. Každou nezávislou recenzi doplní praktický odkaz na vybranou a prověřenou skupinu vozů, ze které si v případě zájmu o vůz zákazník může na internetu svobodně vybrat konkrétní model z celé evropské nabídky. Online tržiště Carvago pak prověřený a na české doklady převedený vůz do 14 dnů přiveze zákazníkovi přímo před dveře domu.

Každá recenze se bude skládat z cca 15min testu automobilu, na který navážou kratší klipy se zajímavostmi, tipy a triky ke konkrétnímu vozu. Divákovi přinese dávku kvalitního obsahu každý týden.

Diskuse

 
.

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO

Odpočívejte a relaxujte kdykoliv a kdekoliv...Váš partner SPA STUDIO