Samsung představuje novou službu mobilní péče Samsung Mobile Care

Společnost Samsung Electronics představila službu Samsung Mobile Care, nové pojištění proti náhodnému poškození pro vybrané mobilní telefony značky Samsung. Pojištění se sjednává na dva roky přímo při koupi mobilního telefonu nebo do 30 dnů od nákupu. Pojistné je stanoveno na 3 399 Kč jednorázově nebo 159 Kč měsíčně.   

Služba Samsung Mobile Care, jejímž pojistným partnerem je společnost Allianz Global Assistance, je jediným pojištěním pro zákazníky, kde jsou všechny opravy mobilních telefonů Samsung prováděny autorizovanými techniky Samsung za použití originálních dílů Samsung. 

Roman Šebek, ředitel mobilní divize Samsung Czech and Slovak, k nové službě říká: „Život je nepředvídatelný a my bychom svým zákazníkům chtěli dopřát klid v každém okamžiku, kdy své telefony používají. Díky garantované opravě a zákaznickému servisu přímo od společnosti Samsung pomáháme udržovat funkčnost a životnost našich mobilních zařízení.“

Navrženo pro neočekávané
Služba Samsung Mobile Care byla navržena pro neočekávané situace. Telefony jsou díky ní chráněny proti náhodnému poškození, které omezuje funkci mobilního zařízení, včetně poškození displeje. Majitelé telefonů mají během dvouletého pojistného období nárok na likvidaci 2 pojistných událostí. 

Péče přímo od Samsungu
Společnost Samsung klade důraz na prodloužení životnosti svých mobilních zařízení a pomáhá zachovávat jejich původní kvalitu a hodnotu. Z tohoto důvodu budou opravy telefonů v rámci služby Samsung Mobile Care provádět vždy jen autorizovaní technici Samsung za použití originálních dílů. Využitím autorizovaných servisních středisek Samsungu také znamená, že zákazník opravou neriskuje ztrátu standardní záruky na výrobek. Zákazník bude mít během opravy v autorizovaném servisním centru rovněž možnost využít odborných konzultací v celé šíři produktového portfolia, které poskytují proškolení experti zákaznických center (zástupci autorizovaných servisních partnerů Samsung).

Podmínky podle svého
Zákazník si sám může zvolit, jak často bude platit pojistné – buďto jednorázově za celé 2 roky nebo měsíčně po dobu 24 měsíců. Službu Samsung Mobile Care si noví majitelé mohou pořídit přímo při nákupu telefonu nebo následně během 30 dnů od koupě prostřednictvím webových stránek www.samsung.com/cz/services/mobile-care nebo skrze aplikaci Samsung Members v mobilním telefonu, a to za předpokladu, že doposud nedošlo k žádnému poškození daného telefonu. Zákazníci mají následně 14 dní (od uzavření pojistné smlouvy) právo na odstoupení, pokud by si pořízení služby Samsung Mobile Care rozmysleli. (Detailní podmínky možnosti odstoupit od pojistné smlouvy jsou uvedeny v pojistných podmínkách.)

Roman Šebek dodává: „Samsung Mobile Care je prémiovou službou, která je konkurenceschopná v ceně a poskytuje našim zákazníkům špičkovou péči. Chceme zajistit, aby všichni naši zákazníci své telefony používali rádi a mohli tak činit i nadále v případě, že se stane nějaká nehoda.“

Pro více informací o službě Samsung Mobile Care navštivte www.samsung.com/cz/services/mobile-care.